Geheim van de Smith smeedt sterke merken met spraakmakende content, vormgeving en sociale (advertising) campagnes op voornamelijk Facebook.
Achter de schermen
Geheim van de Smith wordt bestuurd door Facebook marketing specialist Sybren Smith. Voor campagne en apps werkt Geheim van de Smith op projectbasis samen met andere creatieven zoals vormgevers, copywriters & digitaal producenten. Dankzij dit netwerk kan Geheim van de Smith altijd snel schakelen en een team samenstellen die perfect past bij uw behoeften en budget.
Geheim van de Smith wordt bestuurd door Facebook marketing specialist Sybren Smith. Voor campagne en apps werkt Geheim van de Smith op projectbasis samen met andere creatieven zoals vormgevers, copywriters & digitaal producenten. Dankzij dit netwerk kan Geheim van de Smith altijd snel schakelen en een team samenstellen die perfect past bij uw behoeften en budget.
Partners
Geheim van de Smith is content partner van Frankwatching. Sybren geeft voor Frankwatching ook Facebook trainingen en webinars.
Geheim van de Smith is content partner van Frankwatching. Sybren geeft voor Frankwatching ook Facebook trainingen en webinars.
Een oceaan van kansen (visie)
We leven in een bijzondere tijd. Een tijd waarin wat ieder van ons doet zichtbaar is voor de hele wereld en de wereld met social media letterlijk in onze handpalm ligt. Een tijd waarin dingen sneller gaan dan we gewend waren.
We leven in een spannende tijd. Een tijd waarin ondoorzichtige structuren plaatsmaken voor transparante en flexibele ‘bottom-up’ oplossingen. Wat gisteren nog werkte mag vandaag weer mag worden vergeten.
We leven in een tijd van transitie. Een tijd waarin het kaf van het koren wordt gescheiden. Een tijd waarin de termen ‘werk’ en ‘vrije tijd’ plaats maken voor begrippen als ‘zingeving’ en ‘geluk’.
We leven in een tijd voor pioniers die transparantie niet schuwen maar omarmen. Ontdekkingsreizigers die ongerept terrein durven te verkennen. Ondernemers die geen crisis zien maar een oceaan van kansen.
We leven in een bijzondere tijd. Een tijd waarin wat ieder van ons doet zichtbaar is voor de hele wereld en de wereld met social media letterlijk in onze handpalm ligt. Een tijd waarin dingen sneller gaan dan we gewend waren.
We leven in een spannende tijd. Een tijd waarin ondoorzichtige structuren plaatsmaken voor transparante en flexibele ‘bottom-up’ oplossingen. Wat gisteren nog werkte mag vandaag weer mag worden vergeten.
We leven in een tijd van transitie. Een tijd waarin het kaf van het koren wordt gescheiden. Een tijd waarin de termen ‘werk’ en ‘vrije tijd’ plaats maken voor begrippen als ‘zingeving’ en ‘geluk’.
We leven in een tijd voor pioniers die transparantie niet schuwen maar omarmen. Ontdekkingsreizigers die ongerept terrein durven te verkennen. Ondernemers die geen crisis zien maar een oceaan van kansen.